Title Image

Archive

Glossary Category:

Negativní SEO

S negativním SEO se v praxi nesetkáme tak často, ale to neznamená, že to nastat nemůže. Jedná se o spamové používání vašeho odkazu na stránku (z vašeho pohledu rychlý nárůst zpětných odkazů) druhou stránkou - nejčastěji ze strany vašeho konkurenta. V tomto případě vás Google...

číst více

Newsletter

Newsletter je automaticky rozesílaný e-mail, návštěvníkům či zákazníkům, kteří zažádali o jejich odběr. Newsletter je jednou z forem přímého marketingu, kde se příjemce dozví novinky nejen v sortimentu daného podniku, ale také celkově o společnosti. Zákazníci, kteří Newsletter odebírají mohou také dostávat určité výhody, ať už se...

číst více

Obsahová strategie

Jedná se o součást obsahového marketingu. Obsahová strategie se zaměřuje na komunikační kanál, který bude využíván, formát sdělení (reklamní bannery, billboardy, televizní reklama, příspěvky na sociálních sítích, apod.), kdy bude obsah publikován, a další aspekty....

číst více

Odkazová farma

Jedná se o propojení skupiny webů, který si navzájem přidávají externí odkazy mezi sebou, aby si zvýšily hodnocení při optimalizaci SEO. Pokud Google takovou odkazovou farmu objeví, tak se nevyhnou určité penalizaci, která může přijít v podobě snížení hodnocení optimalizace SEO nebo také v podobě...

číst více

Off-page faktory

Off-Page faktory jsou jedním z elementů, které ovlivňují vyhledávání SEO. Za Off-Page faktory jsou označovány zmínky webových stránek na sociálních sítích nebo zpětné odkazy. Přičemž Off-Page faktory mají pro SEO větší váhu díky jejich náročné ovlivnitelnosti, která spadá do rukou jiným správcům ostatních webových stránek.    Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webových...

číst více

On-page faktory

On-Page faktory se na rozdíl od Off-Page faktorů nacházejí přímo na dané webové stránce. Tyto faktory bývají vyhodnocovány algoritmy daného vyhledávače a dále potom posuzovány při vyhodnocování SEO. Mezi tyto faktory spadají klíčová slova a jejich umístění, meta description a title, struktura nadpisů, text a jeho délka. Na základě těchto faktorů vyhledávač...

číst více

Online marketing

Jinými slovy také digitální marketing, označuje propagaci produktu/služby na internetu. Patří zde PPC reklama, optimalizace SEO, e-mail marketing, a další. V dnešní době se jedná o nejvíce využívanou metodu propagace, a to zejména díky jej nižší finanční náročnosti a jednoduchosti....

číst více

Open rate

Jedná se o zpětnou vazbu v přímém marketingu, a to zejména při zasílání newsletterů. Tato metrika ukazuje, kolik příjemců e-mailu si jej otevřelo a navštívilo námi propagovanou nabídku. Na základě nízkého Open Rate může být zrušeno odesílání newsletterů, protože z toho může být vypozorováno, že o něj nemá příjemce zájem. Open Rate se...

číst více

Organická návštěvnost

Organická návštěvnost označuje návštěvnost na webové stránce nebo příspěvku bez jakékoliv propagace, ať už PPC nebo přímého marketingu. Na základě míře organické návštěvnosti se dá posoudit, jak si webová stránka vede pouze pomocí pravidelných návštěvníků a podle toho přizpůsobit online marketing. Organickou návštěvnost lze získat díky dobře fungujícímu...

číst více

Organické vyhledávání

Jedná se o zobrazování relevantních webových stránek na SERPu bez placené propagace (PPC). Vyhledávač na základě svého algoritmu vyhodnotí vyhledávaný příkaz a zobrazí relevantní obsah....

číst více