Title Image

On-page faktory

On-page faktory

 

Jedná se o atributy přímo umístěné na webové stránce, které společně s off-page faktory značně ovlivňují hodnocení stránky vyhledávači. Nejdůležitějším on-page faktorem je obsah webové stránky. Použitím textu obsahujícího vhodně zvolená klíčová slova bude vaše stránka pro vyhledávače zajímavější, text by měl být ovšem také čtivý a přehledný. Mezi další důležité on-page faktory patří titulek stránky (titulek by měl být stručný, jedinečný pro každou stránku a má za úkol výstižně informovat o obsahu stránky), meta description (krátký popis webové stránky), správné formátování nadpisů pomocí HTML značek (H1,H2,…,H6), alternativní popis obrázků, zvýraznění důležitých částí textu a klíčových slov, struktura URL adresy nebo použití menu pro navigaci na stránkách (slouží nejen k orientaci návštěvníků, ale také robotů). Mezi on-page faktory se řadí také optimalizace kódu, oprava varovných a kritických chyb, kontrola responzivity a další. Vyhledávače se zaměřují na velké množství různých faktorů, a je důležité udělat pro dosažení lepší pozice maximum.

 

 

On-page faktory obsahují:

 

  • mobile / responzivní web test
  • oprava varovných a kritických chyb
  • optimalizace kódu a zrychlení stránek
  • optimalizace textů, obrázků, HTML, CSS a JS kódu
  • diagnostika a opravení Meta Tagů
  • diagnostika a opravení nadpisů, optimalizace H1
  • ostatní importované tagy (tagy obrázků, značky)
  • zkouška interního propojení
  • sitemap.xml, ror.xml, soubor urllist.txt
  • kontrola blokování souboru Robot.txt
  • kontrola a oprava favicon
  •  a další práce spojené s optimalizací webového řešení

Jaký je postup při optimalizaci webových stránek?
Steps
1
Steps
2
Steps
3
Steps
4

I. Audit webové stránky

Abychom stanovili správný postup vedoucí k efektivní optimalizaci, provedeme audit webových stránek. Ten prověřuje strukturu webu, obsah, používání HTML značek a mnoho dalšího.

II. Analýza klíčových slov

Následovat bude analýza klíčových slov a frází bez které bychom nemohli pracovat dál. Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem SEO.

III. Optimalizace webu

Ověříme si současné pozice stránek ve vyhledávačích, zanalyzujeme četnost a rozmístění klíčových slov a jejich obsahu. Provedeme celkovou vnitřní optimalizaci a nezapomeneme ani na zpětné odkazy.

IV. SEO správa

Samozřejmostí bude pravidelná optimalizační péče po dosažení požadovaných pozic. Její součástí je kontrola statistik webových stránek i sledování důležitých faktorů k udržení funkčního SEO.

SEO a optimalizace webových stránek

Abychom dosáhli co nejlepších výsledků při optimalizaci webových stránek, snažíme se vždy zajistit komplexnost této služby a poskytnout maximum informací. Před samotnou realizací uděláme SEO konzultaci, zjistíme Vaši představu. Provedeme SEO analýzu, na jejímž základě navrhneme komplexnější úpravy webu a další strategii, která má za cíl zvýšit jeho návštěvnost a lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Prostřednictvím moderních webových trendů, marketingových nástrojů a našich zkušeností zjistíme případné nedostatky, které je třeba odstranit. Analýzou klíčových slov najdeme slova nebo fráze, které budou fungovat právě pro vaši oblast podnikání a zajistí vám tak nejvyšší možné pozice ve vyhledávačích. Další fází je samotná práce na webových stránkách v podobě programování a opravy On-page faktorů a následně Off-page faktorů. Na závěr každé optimalizace nebo její fáze zpracujeme srozumitelné vyhodnocení a reporting. Jelikož je SEO dlouhodobě vyvíjená činnost o kterou je třeba pečovat, tak i doporučíme a zajistíme dlouhodobou správu vašich webových stránek.

Přehled poskytovaných služeb
Klíčová slova
60%
Linkbuilding
90%
Reklama
100%
Vývoj webových aplikací
75%

Analýza klíčových slov

Služba přinášející skutečné a měřitelné výsledky.

Budování obsahu

Kvalitní obsah je přínosem pro klienty potažmo pro společnost.

Získávání zpětných odkazů

S kvalitními zpětnými odkazy návštěvnost reálně poroste.

Monitoring webu

Minimalizuje riziko nezaregistrovaného výpadku, zajišťuje aktuální informace.

Optimalizace struktury

Slouží k přehlednému, logickému a zároveň jednoduchému uspořádání stránek.

Sledování trendů vyhledávání

Chytrý způsob jak zaujmout a přilákat více potenciálních klientů.

  • Shutterstock
  • WordPress
  • Prestashop
  • woocommerce
  • Joomla
  • Magento
  • Sklik
  • Google ads
  • Google