Title Image

Archive

Glossary Category:

PNO

Neboli podíl na reklamu je velmi důležitý ukazatel, který znázorňuje, kolik procent z našich tržeb nebo naši produktů bylo vynaloženo na reklamu. Díky tomuto poměru dokážeme zjistit, zda náklady přesahují např. 50 procent z obratu a zbytečně představuje vysoký náklad. V tomto případě je výhodné,...

číst více

Podstránka

Pro lepší orientaci a přehlednost webu je na místě využívat podstránky. Nejčastěji se setkáme s podstránkami "Kontakt", "Galerie", "Blog", "FAQ", apod., které  designově ladí k hlavní stránce, ale zpravidla bývají jednodušeji poskládány. Díky filtrování obsahu na jednotlivé podstránky neztratíte potenciálního zákazníka tím, že nemohl najít...

číst více

Pop-up okno

Označuje vyskakovací okno, které žádá o provedení určité akce. Ve vyskakovacích oknech se často objevují nerelevantní reklamy, žádost o vyplnění e-mailu pro odběr newsletteru, a nebo přesměrovaní na novinky v sortimentu. Mnoho uživatelů internetu mají tyto pop-up okna, které vyskakují v novém okně prohlížeče zablokované, proto je výhodnější používat vyskakovací...

číst více

Popisek stránek

Popisek stránky ve stručnosti shrnuje cíle a obsah dané webové stránky. Díky správně postavenému popisku dokáže vyhledávač lépe vyhodnocovat relevantnost stránky s vyhledávaným klíčovým slovem. Délka popisku by však neměla přesahovat 160 znaků s mezerami a neměla by být totožná s jinou částí webu.     SEO Zlín...

číst více

PPC

PPC (Pay-per-click) je jednou z nejvíce používaných propagací na internetu. Jedná se o umístění webových stránek po vyhledávání na vyšších příčkách, avšak mají u sebe označení, že se jedná o placenou reklamu, což často může mnoho potenciálních zákazníků odradit. Mezi největší výhody však patří fakt, že...

číst více

Příchozí odkaz

Příchozí odkaz referuje na externí odkaz. Pod tím se vyjadřuje odkaz na naší webovou stránku z jiné webové stránky. Tento typ odkazů je součástí off-page faktorů při tvorbě optimalizace SEO.     SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno...

číst více

Proklik

Proklik referuje na další stránku. Po kliknutí na dané slovo nebo obrázek je návštěvník přesměrován na interní či externí odkaz. Využívá se na přesměrování na microsite, jinou sekci stránky, blog, a nebo na užitečné informace, které by mohly návštěvníka zajímat. Prokliky se mohou nacházet v textu a nebo pomocí jednotlivých tlačítek,...

číst více

Propagace

Propagaci se z marketingového hlediska rozumí činnosti, kdy se snažím dostat produkt/službu do povědomí cílové skupině nebo široké veřejnosti. Jedná se o jednu ze základních složek marketingového mixu. Do formy propagace spadají jednotlivé kampaně, reklamy, influencer marketing, digitální marketing, apod....

číst více

QS

Neboli Quality Score referuje na skóre kvality, které využívá Google Ads, při vyhodnocování reklam. Je velmi důležité mít skóre co nejvyšší. Vyšší skóre = více zobrazování. Skóre se určuje podle zpracování reklamy, chování firmy na internetu, avšak nejdůležitější je kvalita webové stránky (zda je vše zaindexováno, jaký obsah se na stránce nachází,...

číst více

Ranking factor

Ranking factor neboli Ranking signal, označuje součást vyhodnocování webové stránky z pohledu optimalizace SEO. Zaměřuje se na organické vyhledávání, a při správném dodržení jednotlivých faktorů se bude webová stránka zobrazovat na předních pozicích SERPu.     SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno...

číst více