Title Image

Archive

Glossary Category:

Click bait

Click bait označuje titulek, který se snaží upoutat pozornost návštěvníka, aby daný článek/video/stránku rozkliknul. Avšak tyto titulky jsou často přehnaně nafouknuté a ve většině případů také lživé. Click bait se používá pro zvýšení návštěvnosti, což také zvýší CTR a celkovou výnosnost z reklamy. Při používání...

číst více

Co-citation

Neboli ko-citace nastává v situaci, kdy dva weby, které mezi sebou nejsou propojeny žádnými odkazy, jsou pro vyhledávač Google propojeny. To se stane v situaci, kdy tyto dva weby, jsou zmíněné na webové stránce třetího webu. V reálu to může fungovat tak, že dva produkty,...

číst více

Cookies

Jedná se o malé množství dat, které webová stránka pošle prohlížeči, a ten je uloží na uživatelově počítači. Zároveň se do nich ukládají také uživatelské předvolby. Po potvrzením použití souboru cookies při vstupu na jakoukoliv webovou stránkou získají data o vašem chování na dané webové stránce. Cookies nijak neohrožují vaše...

číst více

Copywriting

Copywriting je součástí marketingu, přičemž se jedná o tvorbu textace, a to ať už v online nebo offline podobě. Text je psán tak, aby oslovil potenciálního zákazníka a zároveň také představil podnik samotný. Tvorba webu společně s copywritingem jsou jedním ze základů online marketingu pro jakoukoliv firmu...

číst více

CPA

V plném znění Cost Per Actoin (Cena za provedení akce), je jedním ze způsobů platby za reklamu na internetu. Částka je tvůrci reklamy účtována až v momentě, kdy návštěvník uskuteční požadovanou akci (zhlédne video, vyplní dotazník, přihlásí se k odběru novinek, apod.) SEO Zlín | SEO Praha | SEO...

číst více

CPC

V plném znění Cost-per-click označuji cenu za jeden proklik. CPC se využívá při optimalizaci SEO, kde každé klíčové slovo stojí jinou částku za proklik. Zpravidla se ceny pohybují od 0 do 20 korun za proklik. Avšak jsou i  klíčová slova, kde je částka několikanásobně vyšší....

číst více

CPM

V plném anglickém znění znamená Cost per Mille. Jinými slovy se jedná o cenu za tisíc prokliků/zobrazení. Je úzce spojen s Cost  per Click. V zahraničních webových stránkách se využívá označení CPT (Cost per Thousand), avšak mezi nimi není žádný rozdíl. Pomocí CPM můžeme porovnávat, zda se náklady, které byly vyloženy na reklamu,...

číst více

Crawl budget

Označuje množství microsites, které vyhledávač navštíví v určitém časovém horizontu. Na základě hodnot, které vyhledávač získá z vašich webových stránek, může snížit nebo zvýšit pozici na SERPu.   SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno...

číst více

Crawl demand

Jedná se o požadavek pro vyhledávač, aby danou stránku procházel. Aby vyhledávač registroval vaši webovou stránku je potřeba mít povolené indexování. K tomu, aby vyhledávač vaši webovou stránku navštěvoval co nejčastěji, je potřeba obohacovat svůj obsah například o nové příspěvky na blogu a nebo ty...

číst více

Crawling

Crawling označuje proces, který provádí automaticky prohledávající roboti společnosti Google, aby zaindexoval nově registrované stránky. Tento proces probíhá opakovaně, avšak na frekvenci záleží podle toho, jak často je obsah na webové stránce aktualizován, zda přibývají nové příspěvky na blogu, a celkově, zda web není zastaralý.   SEO...

číst více