Title Image

Archive

Glossary Category:

Atribut ALT

Atribut ALT je jedním z prvků, který je potřeba využít pro efektivní optimalizaci SEO. ALT popisek se přidává k obrázkům ve formě klíčového slova, které se nahrávají na danou webovou stránku. Díky správnému označení obrázků dokáží jednotlivé vyhledávače rozeznat, o jaký obrázek se jedná. Další...

číst více

B2B

Neboli Business to Business označuje komunikaci/spolupráci/prodej mezi dvěma společnosti. Jinak řečeno sortiment/služba není určena pro zákazníka, ale pro firmy. V tomto odvětví mezi s sebou firmy mají nastavený jinak komunikaci, jiné ceny, produkty, apod....

číst více

B2C

V plném znění Business to Customer, označuje komunikaci/prodej mezi firmou a zákazníkem. Na rozdíl od B2B se B2C zaměřuje na širokou veřejnost a koncového zákazníka, ke kterým je potřeba přistupovat jinak než v segmentu B2B. Do B2C kategorie spadají maloobchody a e-shopy....

číst více

Back-end

Za back-end jsou označována data a informace, které nejsou přístupné pro klasického návštěvníka webové stránky. Jedná o část stránky, která je přístupná zejména pro správce sítě. Back-end je úzce spojen s tvorbou webu. V back-endu správce webu upravuje ať už textaci nebo vizualizaci, která se poté objeví návštěvníkovi na front-endu. Opakem...

číst více

Ban

Označuje příspěvek, webovou stránku nebo profil na sociálních sítí, které byl vyřazen z vyhledávání na Google nebo na sociální sítí, kvůli porušování zásad chování. V případě optimalizace SEO se může jednat o nadměrnou hustotu klíčových slov, využívání nerelevantních klíčových slov k obsahu, apod. SEO Zlín | SEO Praha...

číst více

Banner

Banner je jedním ze základních prvků online reklamy. Bannery se nachází většinou po stranách webových stránek, na konci stránek, a nebo také mezi textem. V některých případech se také můžeme setkat s vyskakovacími bannery. Tento typ online reklamy je odkazovaný na stránku inzerenta a je založen na kreativitě a...

číst více

Bannerová slepota

V anglickém znění Banner Blindness se označuje podvědomé ignorování bannerových reklam. Tento pojem je výsledkem výzkum z roku 1998, kdy bylo na internetu nadměrné množství bannerový reklam a lidé jej začali ignorovat. Navíc v té době mělo mnoho bannerových reklam podobnou grafiku a nebyly od...

číst více

Bing

Bing je vyhledávací nástroj od společnosti Microsoft. Patří k méně využívaným vyhledávačům. Co se týká organického vyhledávání, tak úzce spolupracuje s Yahoo, se kterým má spolupráci uzavřenou od roku 2009. Bing se stará o vyhledávání a Yahoo má na starost veškerou reklamu a inzerci, která...

číst více

Bitly

Pod pojmem bitly se skrývá funkce na zkracování URL adres. Často jsou hypertextové odkazy dlouhé a nevypadají v textu pěkně. Proto se využívá služby bitly, která link zkrátí a zároveň si jej můžete sami přejmenovat. Už je zřídka se setkáme zejména na sociálních sítích s...

číst více

Bitmapová grafika

Bitmapová grafika je založena na jednotlivých pixelech, které však omezují její velikost. Celý obraz se po přiblížení rozpadá na na pixely, proto není vhodné ji používat např. pro tvorbu loga, grafika na plakáty, a celkově na grafiku větších formátů. V tomto případě je potřeba využít...

číst více