Title Image

Archive

Glossary Category:

SEM

Search engine marketing, označuje veškeré marketingové aktivity, které pracují přes vyhledávače. Tyto aktivity ovlivňují SERP, a to za pomocí placených reklam (PPC) a organické vyhledávání (optimalizace SEO)   SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno...

číst více

SEO

Neboli optimalizace pro internetové vyhledávače je jednou z nejúčinnějších forem online marketingu. Díky správnému použití On-Page faktorů (použití klíčových slov, správné použití nadpisů, interní linkování, meta description a title, apod.) a Off-Page faktorů (zpětné odkazování, zmínky na sociálních sítí) vyhodnotí algoritmus daného vyhledávače relevantnost webové stránky a umístí jej na první příčky při vyhledávání.    SEO Zlín |...

číst více

SEO analýza

SEO analýza je základním prvkem, při tvorbě optimalizace SEO. Je velmi důležité vyhodnotit on-page faktory, off-page faktory a vhodná klíčová slova. Je potřeba tomuto procesu věnovat zvýšenou pozornost, protože sebemenší chyba může potopit celou optimalizaci. V tomto případě je vhodné se obrátit na SEO konzultanta...

číst více

SEO Audit

SEO Audit nastává v situaci, kdy optimalizujete svou webovou stránku, ale přesto se na SERPu neumisťuje na dobrých pozicích. SEO auditor udělá důkladnou kontrolu webu, aby odhalil jakékoliv chyby, které by mohly zhoršovat vaši pozici na SERPu. Může se jednat o špatnou indexaci webu, dlouhá...

číst více

SEO KPI

SEO (Search Engine Optimalization) KPI (Key Performance Index) označuje klíčové ukazatele při práci se SEO. Mezi KPI patří například návštěvnost webu, konverze, analýza klíčových slov, bounce rate nebo délka návštěvy. Na základě těchto pojmů můžeme vylepšovat jednotlivé faktory a zvyšovat sílu optimalizace.     SEO Zlín | SEO...

číst více

SERP

SEARCH ENGINE RESULT PAGE neboli výsledek vyhledávání ve vyhledávači. Jedná se o webovou stránku, kterou zobrazují internetové vyhledávače (např. Google či Seznam). Zde se každá webová stránka snaží mít co nejvyšší umístění, čehož můžou dosáhnout pomocí PPC nebo SEO.  Čím vyšší umístění webová stránka má na SERP, tím více...

číst více

Seznam.cz

Jedná se o vyhledávač, který je cílen na český trh. Meziročně je stále více využíván v České republice než Google. Seznam.cz poskytuje mnoho služeb od zpráv, televizních programů, až po propagaci, ke které využívá sklik....

číst více

Sitelinks

Sitelinks neboli odkazy na podstránky (jednotlivé sekce na dané webové stránce - služby, blog, fotogalerie, apod.), se zobrazují při vyhledávání na SERPu, avšak mají stejný odkaz, jako naše hlavní webová stránka.   SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno...

číst více

Sklik

Jedná se o obdobnou službu pro online reklamu, kterou nabízí Google Advertisement. Rozdíl mezi nimi však je ten, že Sklik je vytvořený pro vyhledávač seznam.cz. Jelikož seznam.cz patří k velmi využívaným vyhledávačům v České republice, je výhodné využít propagaci i zde. Nachází se zde menší konkurence, nižší PPC a lepší...

číst více

Skrytý text

Skrytý text označuje techniku při tvorbě SEO, která však není korektní. Jedná se o umisťování klíčových slov do částí webu, které nejsou viditelné pro návštěvníka nebo mimo hlavní text. Mohou být zcela skryté nebo schovány pod obrázkem, vloženy malým písmem, který lze velmi těžko vidět,...

číst více