Analýza klíčových slov
je základem kvalitně dohledatelné webové stránky a online marketingu. Příprava této studie spočívá v navrhování nejvhodnějších a nejefektivnějších vyhledávacích slov nebo frází určených pro vaše webové stránky. Navrhuje obsah a strukturu pro nové webové řešení, popřípadě rozšíření obsahu na stávajícím webu, a je základem informační architektury nebo obsahové strategie. Analýza klíčových slov je dokumentem, jenž vám poskytne komplexní přehled a seznam klíčových slov, na jejichž zadání se váš web zobrazuje či by se v budoucnu měl zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. S největší pravděpodobností se ptáte, proč potřebujete takovou analýzu od někoho, kdo vaše podnikání nezná, že klíčová slova pro váš byznys znáte nejlépe vy sami, a proto žádnou analýzu klíčových slov nepotřebujete. A proč je tedy váš web stále nedohledatelný nebo máte problémy s lepší indexací? U klíčových slov a vyhledávacích frází se dále zjišťuje hledanost, relevance, konkurence, stejně tak i to, zda pro všechny fráze existuje vhodná vstupní stránka, jestli byla správně zvolena informační architektura, popřípadě jestli jste vy nebo váš programátor správně zvládli odladit webové stránky pro vyhledávače. Získané fráze vždy nejsou jen to, co zajistí úspěch ve vyhledávačích.
Analýza klíčových slov obsahuje:
- přehled klíčových slov relevantních pro váš web,
- na jaké stránky přivádíte uživatele a zda na nich najdou skutečně to, co hledali,
- v jak vysoké konkurenci se pohybují klíčová slova a zda se do nich vyplatí více investovat či nikoliv
- ohodnotit je podle schopnosti podporovat vaše obchodní cíle
- nebo můžete také objevit zajímavé roční trendy ve vyhledávání, na které jste dříve nereagovali.
- kde jsou slabiny webu s velkým potenciálem
- kde a jak posílit vaše snahy v obsahovém marketingu
- která místa webu bude potřeba optimalizovat přes linkbuilding
- kolik, kam a proč investovat peníze, čas a úsilí