Title Image

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov

 

je základem kvalitně dohledatelné webové stránky a online marketingu. Příprava této studie spočívá v navrhování nejvhodnějších a nejefektivnějších vyhledávacích slov nebo frází určených pro vaše webové stránky. Navrhuje obsah a strukturu pro nové webové řešení, popřípadě rozšíření obsahu na stávajícím webu, a je základem informační architektury nebo obsahové strategie. Analýza klíčových slov je dokumentem, jenž vám poskytne komplexní přehled a seznam klíčových slov, na jejichž zadání se váš web zobrazuje či by se v budoucnu měl zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. S největší pravděpodobností se ptáte, proč potřebujete takovou analýzu od někoho, kdo vaše podnikání nezná, že klíčová slova pro váš byznys znáte nejlépe vy sami, a proto žádnou analýzu klíčových slov nepotřebujete. A proč je tedy váš web stále nedohledatelný nebo máte problémy s lepší indexací? U klíčových slov a vyhledávacích frází se dále zjišťuje hledanostrelevancekonkurence, stejně tak i to, zda pro všechny fráze existuje vhodná vstupní stránka, jestli byla správně zvolena informační architektura, popřípadě jestli jste vy nebo váš programátor správně zvládli odladit webové stránky pro vyhledávače. Získané fráze vždy nejsou jen to, co zajistí úspěch ve vyhledávačích. 

 

 

Analýza klíčových slov obsahuje:

 

  • přehled klíčových slov relevantních pro váš web,
  • na jaké stránky přivádíte uživatele a zda na nich najdou skutečně to, co hledali,
  • v jak vysoké konkurenci se pohybují klíčová slova a zda se do nich vyplatí více investovat či nikoliv
  • ohodnotit je podle schopnosti podporovat vaše obchodní cíle
  • nebo můžete také objevit zajímavé roční trendy ve vyhledávání, na které jste dříve nereagovali.
  • kde jsou slabiny webu s velkým potenciálem
  • kde a jak posílit vaše snahy v obsahovém marketingu
  • která místa webu bude potřeba optimalizovat přes linkbuilding
  • kolik, kam a proč investovat peníze, čas a úsilí

Jaký je postup při optimalizaci webových stránek?
Steps
1
Steps
2
Steps
3
Steps
4

I. Audit webové stránky

Abychom stanovili správný postup vedoucí k efektivní optimalizaci, provedeme audit webových stránek. Ten prověřuje strukturu webu, obsah, používání HTML značek a mnoho dalšího.

II. Analýza klíčových slov

Následovat bude analýza klíčových slov a frází bez které bychom nemohli pracovat dál. Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem SEO.

III. Optimalizace webu

Ověříme si současné pozice stránek ve vyhledávačích, zanalyzujeme četnost a rozmístění klíčových slov a jejich obsahu. Provedeme celkovou vnitřní optimalizaci a nezapomeneme ani na zpětné odkazy.

IV. SEO správa

Samozřejmostí bude pravidelná optimalizační péče po dosažení požadovaných pozic. Její součástí je kontrola statistik webových stránek i sledování důležitých faktorů k udržení funkčního SEO.

SEO a optimalizace webových stránek

Abychom dosáhli co nejlepších výsledků při optimalizaci webových stránek, snažíme se vždy zajistit komplexnost této služby a poskytnout maximum informací. Před samotnou realizací uděláme SEO konzultaci, zjistíme Vaši představu. Provedeme SEO analýzu, na jejímž základě navrhneme komplexnější úpravy webu a další strategii, která má za cíl zvýšit jeho návštěvnost a lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Prostřednictvím moderních webových trendů, marketingových nástrojů a našich zkušeností zjistíme případné nedostatky, které je třeba odstranit. Analýzou klíčových slov najdeme slova nebo fráze, které budou fungovat právě pro vaši oblast podnikání a zajistí vám tak nejvyšší možné pozice ve vyhledávačích. Další fází je samotná práce na webových stránkách v podobě programování a opravy On-page faktorů a následně Off-page faktorů. Na závěr každé optimalizace nebo její fáze zpracujeme srozumitelné vyhodnocení a reporting. Jelikož je SEO dlouhodobě vyvíjená činnost o kterou je třeba pečovat, tak i doporučíme a zajistíme dlouhodobou správu vašich webových stránek.

Přehled poskytovaných služeb
Klíčová slova
60%
Linkbuilding
90%
Reklama
100%
Vývoj webových aplikací
75%

Analýza klíčových slov

Služba přinášející skutečné a měřitelné výsledky.

Budování obsahu

Kvalitní obsah je přínosem pro klienty potažmo pro společnost.

Získávání zpětných odkazů

S kvalitními zpětnými odkazy návštěvnost reálně poroste.

Monitoring webu

Minimalizuje riziko nezaregistrovaného výpadku, zajišťuje aktuální informace.

Optimalizace struktury

Slouží k přehlednému, logickému a zároveň jednoduchému uspořádání stránek.

Sledování trendů vyhledávání

Chytrý způsob jak zaujmout a přilákat více potenciálních klientů.

  • Shutterstock
  • WordPress
  • Prestashop
  • woocommerce
  • Joomla
  • Magento
  • Sklik
  • Google ads
  • Google