Title Image

Archive

Glossary Category:

KEI

V plném znění Keyword Effectiveness Index, která označuje hledanost klíčového slova a relevantnost nalezených odkazů pod touto klíčovou frází. Zároveň také označuje, zda je námi vybrané klíčové slovo vůbec vhodně pro optimalizaci SEO. SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno ...

číst více

Keyword stuffing

Keyword Stuffing označuje nadměrně použití klíčových slov. Nadměrné použití klíčových slov Google vyhodnocuje jako podvodné ze strany copywritera, který se snaží použít co nejvíce klíčových slov, aby danou webovou stránku vyhodnotil co nejlépe, a tím pádem jej dostat na předtím příčky. Google Penguin však tyto taktiky odhalí a...

číst více

Klíčové slovo

Klíčové slovo je základní jednotkou pro SEO (Search engine optimalization). Klíčová slova, která charakterizují celý text, musí být správně umístěna v textu (avšak velké množství klíčových slov přinese více škody než užitku viz. Keyword Stuffing). Díky správně umístěným klíčovým slovům jednotlivé vyhledávače vyhodnotí vaše webové stránky za více relevantní...

číst více

Knowledge graph

V českém znění graf znalostí, je nástroj společnosti Google, který vylepšují své výsledky vyhledávání na základě získaných informací. Všechny tyto informace se nachází v infoboxech vedle výsledků vyhledávání. Tento nástroj Google poskytuje již od roku 2012.   SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno...

číst více

Komentářový spam

Komentářové spamy se nachází nejen na webových stránkách, ale také v příspěvkách na sociálních sítích, živých vysíláních apod. Jedná se o komentáře, které ve většině případů nejsou nijak relevantní k danému tématu a chtějí na sebe připoutat pozornost. Tyto spamy jsou často psány ve snaze...

číst více

Komunikační kanál

Komunikační kanály v marketingu označují způsob, kterou cestou budete distribuovat svou propagaci cílové skupině. V online marketingu zde spadají například webové stránky, sociální sítě, blog, streamovací platformy, vyhledávače, apod....

číst více

Kontextová reklama

Jedná se o způsob online propagace na základě klíčových slov. Pomocí klíčových slov dokáže algoritmus Googlu posoudit podobnost mezi reklamou a webovými stránkami, na kterých se reklama může umístit. Pokud se na stránkách bude nacházet nerelevantní reklama, je zde menší šance, že bude úspěšná a nebyla by výhodná ani pro...

číst více

Konverze

Jedná se o návštěvníka našich webových stránek, který splnil náš účel, proč tyto stránky vůbec existují. Ve většině případech mluvíme o konverzi z návštěvníka na zákazníka. Není důležité mít pouze vysokou návštěvnost webových stránek. Je potřeba, aby došlo ke konverzi. Pokud k ní nedojde, je...

číst více

Konverzní poměr

Označuje údaj, kolik návštěvníků webových stránek splnilo náš účel (nákup produktu, vyplnění dotazníku, zhlédnutí videa, apod.) Tento údaj můžeme sledovat pomocí Google Analytics. V případě nízkého konverzního poměru je potřeba udělat změny v online marketingu (přepracovat marketingovou strategii) nebo upravit webové stránky (komplikované, nepřehledné)    Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba...

číst více

Korelace

Dá se popsat jako vztah, který vznikne mezi dvěma a nebo i více prvky. Tyto korelace jsou využívány při optimalizaci SEO, avšak pokud tento vztah existuje při optimalizaci SEO, neznamená však, že se jedná o reálnou spojitost.   SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno...

číst více