Title Image

Marketing a sociální sítě

Sociální sítě

 

Využít potenciálu sociálních sítí v oblasti podnikání je dnes doslova nutností. Více než polovina online populace České republiky má účet na Facebooku nebo Instagramu a aktivně jej využívá každý den. Mezi těmito uživateli jsou bezpochyby i vaši potenciální klienti. Sociální sítě už dávno nejsou jen o tom, jak se spojit s přáteli a užít si zábavu. Velmi efektivně slouží k i budování obchodu a podnikatelských aktivit. V případě, že potřebujete zviditelnit vaši společnost, její značku, produkty nebo služby, jsou právě sociální sítě ideálním prostředím.

 

Facebook, Instagram, Google+ nebo LinkedIn? Je třeba nejen vědět, kterou sociální síť zvolit, to samo o sobě nestačí. Stěžejní je mít konkrétní představy a zkušenosti s tím, jakou formou dát o sobě vědět. A přesně od toho jsme tu my. Dokážeme nasměrovat vaše aktivity na sociálních sítích takovým směrem a v takové formě, aby si nejen pozornost získaly, ale především udržely. Základna vašich fanoušků, potažmo klientů bude růst a vy se brzy přesvědčíte o tom, jakou moc sociální sítě mají.


Marketing na sociálních sítích
obsahuje:

 

  • od tvorby strategie s jasnou ziskovostí,
  • přípravy obsahového plánu,
  • grafické podoby profilů,
  • vymýšlení, vytváření a dodání obsahu,
  • řízení reklamních kampaní na sociálních sítích
  • až po komunikaci s vašimi fanoušky či followery

Co k tomu patří?
Steps
1
Steps
2
Steps
3
Steps
4

I. Vytvoření profilu

Společně si objasníme, k jakému záměru má profil sloužit, co konkrétně bude propagovat. Stanovíme si jasné cíle, kterých je možné dosáhnout.

II. Grafické zpracování

Na základě zjištěných informací propracujeme stylizaci profilu, včetně loga, fotografií a dalších propagačních nástrojů. Vypilujeme celkový vzhled do detailu.

III. Plánování příspěvků

Naplánujeme si strategii pravidelného přidávání příspěvků. Ty by měly být nejen prodejní, ale také zajímavé. Aktivitami na profilu je třeba zaujmout fanoušky, vtáhnout je do dění, informovat o novinkách, akcích, soutěžích atd.

IV. Sdílení a propagace

Pro zvýšení efektu můžeme zrealizovat také placenou propagaci na Facebooku i sdílení příspěvků, které tak získají větší publikum a dosah.

Marketing a sociální sítě

O tom, že se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a mění, svědčí éra oblíbenosti sociálních sítí internetové komunikaci. Proto je velmi chytré být vidět nejen na jednom z mnoha marketingových kanálů, ale pracovat na dosažení úspěchu komplexně a diverzifikovat svou komunikaci co nejefektivněji. V podnikání jde především o to získat si u klientů potřebnou pozornost a také jejich důvěru. A sociální sítě a internetové prostředí jsou skvělým místem, kde toho lze dosáhnout. Díky téměř každodenní zpětné vazbě získáte také přehled o tom, co u vás funguje a na čem je třeba ještě zapracovat. Komunikace je základem úspěchu. Vaše prezentace může být skvělou investicí za minimální náklady. S námi se na počátku nejen neztratíte, ale velmi rychle se zorientujete a pochopíte, jak důležitý krok jste právě udělali.
Opravdu dobrá reklama dokáže dostat jakýkoli produkt, službu nebo společnost do povědomí obrovského množství lidí, mezi nimiž budou noví příznivci a noví klienti.

Přehled poskytovaných služeb
Sociální sítě
100%
Google Ads
90%
Sklik
90%
Firemní katalogy
77%
PR články
85%

Založení profilu

První krok k využití potenciálu sociálních sítí.

Doplnění základních informací

Upřesnění nezbytné k dosažení úspěšného výsledku.

Grafické zhotovení

Kvalitní grafika je klíčem k získání potřebné pozornosti.

Tvorba příspěvků

Promyšlené a originální příspěvky si spolehlivě najdou své příznivce.

Sdílení příspěvků

Podpora cíleného sdílení příspěvků se správným načasováním.

Placená propagace

Pomůže nastartovat vaše podnikání.

Google

Profil vaší společnosti včetně jejího umístění na mapě se bude zobrazovat v těch nejoblíbenějších vyhledávačích.

Seznam.cz

Buďte vidět na jednom z nejoblíbenějších vyhledávačů u nás.

PR články

Originální články dokážou přirozeně zaujmout a pokud je to třeba, tak i pobavit.

  • Shutterstock
  • WordPress
  • Prestashop
  • woocommerce
  • Joomla
  • Magento
  • Sklik
  • Google ads
  • Google