Title Image

Audit webových stránek

SEO audit (SEO analýza)

 

je jedním z klíčových aspektů úspěšného webu. Samotná webová analýza by měla být zařazena jako jedna z hlavních činností před samotnou tvorbou nových webových stránek nebo při aplikaci SEO pro již fungující webové stránky. Tuto činnost si lze představit jako audit technických a obsahových prvků, které by měl každý nový i již fungující web splňovat. Pokud se před samotnou realizací projektu identifikují problémová místa a navrhnou se optimální řešeníbude výsledek hned od začátku efektivnější. V praxi to znamená, že kvalitně optimalizovaná webová stránka se rovná vyšší organické návštěvnosti, vyšším pozicím ve vyhledávačích a tedy i vyšší ziskům.

Faktorů a problémových míst, které je dobré na webu kontrolovat, je mnoho. Pro SEO analýzu existuje celá řada analytických nástrojů. Ideální spojení kvalitních nástrojů, které dokáží tyto problematické faktory kontrolovat a vyhodnocovat. Nicméně samotná SEO a optimalizace webových stránek záleží na zkušenosti a dobrých znalostech SEO specialisty. Jelikož se náš tým specializuje i na tvorbu webových stránek nebo vývoj webových řešení, tak umíme efektivně modifikovat kód a tím přinést další výhody nad běžnou SEO.

 

 

SEO audit obsahuje:

 

  • Základní analýza (zaindexované stránky, ranky vyhledávačů)
  • Analýza klíčových slov (seznam klíčových slov, odhad vyhledávanosti)
  • Analýza struktury webu (navigace) (určení informační struktury webu, definice
  • Analýza struktury obsahu (sémantika)
  • Analýza přístupnosti webu
  • Analýza zpětných odkazů
  • Analýza pozic jednotlivých klíčových slov
  • Analýza konkurence (těžká a složitá analýza)

Jaký je postup při optimalizaci webových stránek?
Steps
1
Steps
2
Steps
3
Steps
4

I. Audit webové stránky

Abychom stanovili správný postup vedoucí k efektivní optimalizaci, provedeme audit webových stránek. Ten prověřuje strukturu webu, obsah, používání HTML značek a mnoho dalšího.

II. Analýza klíčových slov

Následovat bude analýza klíčových slov a frází bez které bychom nemohli pracovat dál. Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem SEO.

III. Optimalizace webu

Ověříme si současné pozice stránek ve vyhledávačích, zanalyzujeme četnost a rozmístění klíčových slov a jejich obsahu. Provedeme celkovou vnitřní optimalizaci a nezapomeneme ani na zpětné odkazy.

IV. SEO správa

Samozřejmostí bude pravidelná optimalizační péče po dosažení požadovaných pozic. Její součástí je kontrola statistik webových stránek i sledování důležitých faktorů k udržení funkčního SEO.

SEO a optimalizace webových stránek

Abychom dosáhli co nejlepších výsledků při optimalizaci webových stránek, snažíme se vždy zajistit komplexnost této služby a poskytnout maximum informací. Před samotnou realizací uděláme SEO konzultaci, zjistíme Vaši představu. Provedeme SEO analýzu, na jejímž základě navrhneme komplexnější úpravy webu a další strategii, která má za cíl zvýšit jeho návštěvnost a lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Prostřednictvím moderních webových trendů, marketingových nástrojů a našich zkušeností zjistíme případné nedostatky, které je třeba odstranit. Analýzou klíčových slov najdeme slova nebo fráze, které budou fungovat právě pro vaši oblast podnikání a zajistí vám tak nejvyšší možné pozice ve vyhledávačích. Další fází je samotná práce na webových stránkách v podobě programování a opravy On-page faktorů a následně Off-page faktorů. Na závěr každé optimalizace nebo její fáze zpracujeme srozumitelné vyhodnocení a reporting. Jelikož je SEO dlouhodobě vyvíjená činnost o kterou je třeba pečovat, tak i doporučíme a zajistíme dlouhodobou správu vašich webových stránek.

Přehled poskytovaných služeb
Klíčová slova
60%
Linkbuilding
90%
Reklama
100%
Vývoj webových aplikací
75%

Analýza klíčových slov

Služba přinášející skutečné a měřitelné výsledky.

Budování obsahu

Kvalitní obsah je přínosem pro klienty potažmo pro společnost.

Získávání zpětných odkazů

S kvalitními zpětnými odkazy návštěvnost reálně poroste.

Monitoring webu

Minimalizuje riziko nezaregistrovaného výpadku, zajišťuje aktuální informace.

Optimalizace struktury

Slouží k přehlednému, logickému a zároveň jednoduchému uspořádání stránek.

Sledování trendů vyhledávání

Chytrý způsob jak zaujmout a přilákat více potenciálních klientů.

  • Shutterstock
  • WordPress
  • Prestashop
  • woocommerce
  • Joomla
  • Magento
  • Sklik
  • Google ads
  • Google