SEO audit (SEO analýza)
je jedním z klíčových aspektů úspěšného webu. Samotná webová analýza by měla být zařazena jako jedna z hlavních činností před samotnou tvorbou nových webových stránek nebo při aplikaci SEO pro již fungující webové stránky. Tuto činnost si lze představit jako audit technických a obsahových prvků, které by měl každý nový i již fungující web splňovat. Pokud se před samotnou realizací projektu identifikují problémová místa a navrhnou se optimální řešení, bude výsledek hned od začátku efektivnější. V praxi to znamená, že kvalitně optimalizovaná webová stránka se rovná vyšší organické návštěvnosti, vyšším pozicím ve vyhledávačích a tedy i vyšší ziskům.
Faktorů a problémových míst, které je dobré na webu kontrolovat, je mnoho. Pro SEO analýzu existuje celá řada analytických nástrojů. Ideální spojení kvalitních nástrojů, které dokáží tyto problematické faktory kontrolovat a vyhodnocovat. Nicméně samotná SEO a optimalizace webových stránek záleží na zkušenosti a dobrých znalostech SEO specialisty. Jelikož se náš tým specializuje i na tvorbu webových stránek nebo vývoj webových řešení, tak umíme efektivně modifikovat kód a tím přinést další výhody nad běžnou SEO.
SEO audit obsahuje:
- Základní analýza (zaindexované stránky, ranky vyhledávačů)
- Analýza klíčových slov (seznam klíčových slov, odhad vyhledávanosti)
- Analýza struktury webu (navigace) (určení informační struktury webu, definice
- Analýza struktury obsahu (sémantika)
- Analýza přístupnosti webu
- Analýza zpětných odkazů
- Analýza pozic jednotlivých klíčových slov
- Analýza konkurence (těžká a složitá analýza)