Title Image

Archive

Glossary Category:

E-commerce

Typ obchodování, který k bankovním transakcím využívá internet. Rozlišuje se na dva typy – B2B (Business to Business) a B2C (Business to Customer). E-commerce se nevyužívá pouze u e-shopu a celkově internetových obchodů. Na tomto principu fungují i ostatní bankovní zprostředkovatelské služby mezi které spadá například Paypal nebo GoPay.    Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webových...

číst více

E-mail

Neboli elektronická pošta, je způsob komunikace na internetu. Uživatel si zde může vybrat z řady poskytovatelů této funkce a používat jej k rychlé komunikaci jak v jejich pracovním, ale také i osobním životě. Pomocí e-mailu se mohou posílat jakékoliv soubory či obrázky. Výhodou je také archivace...

číst více

E-mail marketing

Tento typ marketingu spadá do kategorie přímého marketingu, kdy se pomocí rozesílání různých nabídek nebo newsletterů oslovují zákazníci, kteří se rozhodli dané novinky odebírat. E-mail marketing je založen na cílení správného zákazníka s nejvýhodnější nabídkou a daná firma se snaží vybudovat s příjemcem e-mailu vztah a důvěru.    Tvorba...

číst více

E-shop

E-shop, neboli internetový obchod slouží k prodeji zboží případně služeb. Jedná se o samotnou stránku, kde jsou vyvěšeny produkty dané firmy, které si zákazník může koupit. E-shopy úzce spolupracují s e-commerce, protože většina internetových obchodů preferuje platbu přes internet, která je rychlejší než bankovní převod.    Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webových...

číst více

Facebook

Jedná se o sociální síť, která v dnešní době bývá využívána také k představení a propagaci podniků. Facebook bývá využíván na každodenní komunikace s potenciálním zákazníkem, aby byla firma stále v kontaktu s nimi a získala více informací nejen o samotných zákaznících, ale také jejich preferencích, názorech...

číst více

FAQ

Plné znění “Frequently Asked Questions”, v překladu “často kladené otázky”. V této sekci naleznete odpovědi na otázky, které zajímá většinu zákazníků. Je to pro firmu velmi výhodné mít tuto sekci, kdy to ušetří mnoho času zodpovídáním dotazů, které se často opakují. Většina otázek odpovídá na délku doručení zboží, vrácení produktu, informace...

číst více

Fasetová navigace

Využívá se zejména v případech, že se daná stránka specializuje na prodej svých produktů/služeb. Fasetová navigace funguje na principu selektování produktů na základě zvolených parametrů. Tento nástroj je základ každého kvalitního e-shopu. Bez fasetové navigace mohou přijít o mnoho potenciálních zákazníků, kteří nechtějí ztrácet mnoho...

číst více

Featured snippet

Jedná se o zobrazení odpovědi přímo na SERPu, přičemž se jedná o úryvek, který poté propojen se stránkou kde je více informací. Tyto krátké odpovědi se zobrazují po zadání do vyhledávače otázky, které zpravidla začínají jak, co, kdy, proč, kde, apod. Tyto rychlé odpovědi se...

číst více

Feed

Feed označuje hlavní stránku sociální sítě nebo e-shopu, kde se nachází hlavní obsah dané webové stránky. V případě sociálních sítí mluvíme o seznamu příspěvků našich přátel a sledujících. Na druhou stranu v případě internetového obchodu referujeme na seznam s nabízenými produkty....

číst více

Frázová shoda

Frázová shoda se úzce pojí s klíčovým slovem. Frázová shoda funguje na stejném principu, avšak se jedná o víceslovní spojení, které vyhledávač rozezná i s přidanými slovy. (klíčové slovo – boty; fráze - boty na běhání). Frázová shoda je velmi výhodná, kdy se chceme odlišit od konkurence a nabízíme...

číst více