Archive
Keyword stuffing
Keyword Stuffing označuje nadměrně použití klíčových slov. Nadměrné použití klíčových slov Google vyhodnocuje jako podvodné ze strany copywritera, který se snaží použít co nejvíce klíčových slov, aby danou webovou stránku vyhodnotil co nejlépe, a tím pádem jej dostat na předtím příčky. Google Penguin však tyto taktiky odhalí a...
číst víceKlíčové slovo
Klíčové slovo je základní jednotkou pro SEO (Search engine optimalization). Klíčová slova, která charakterizují celý text, musí být správně umístěna v textu (avšak velké množství klíčových slov přinese více škody než užitku viz. Keyword Stuffing). Díky správně umístěným klíčovým slovům jednotlivé vyhledávače vyhodnotí vaše webové stránky za více relevantní...
číst víceKnowledge graph
V českém znění graf znalostí, je nástroj společnosti Google, který vylepšují své výsledky vyhledávání na základě získaných informací. Všechny tyto informace se nachází v infoboxech vedle výsledků vyhledávání. Tento nástroj Google poskytuje již od roku 2012. SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno...
číst víceKomentářový spam
Komentářové spamy se nachází nejen na webových stránkách, ale také v příspěvkách na sociálních sítích, živých vysíláních apod. Jedná se o komentáře, které ve většině případů nejsou nijak relevantní k danému tématu a chtějí na sebe připoutat pozornost. Tyto spamy jsou často psány ve snaze...
číst víceKomunikační kanál
Komunikační kanály v marketingu označují způsob, kterou cestou budete distribuovat svou propagaci cílové skupině. V online marketingu zde spadají například webové stránky, sociální sítě, blog, streamovací platformy, vyhledávače, apod....
číst víceKontextová reklama
Jedná se o způsob online propagace na základě klíčových slov. Pomocí klíčových slov dokáže algoritmus Googlu posoudit podobnost mezi reklamou a webovými stránkami, na kterých se reklama může umístit. Pokud se na stránkách bude nacházet nerelevantní reklama, je zde menší šance, že bude úspěšná a nebyla by výhodná ani pro...
číst víceKonverze
Jedná se o návštěvníka našich webových stránek, který splnil náš účel, proč tyto stránky vůbec existují. Ve většině případech mluvíme o konverzi z návštěvníka na zákazníka. Není důležité mít pouze vysokou návštěvnost webových stránek. Je potřeba, aby došlo ke konverzi. Pokud k ní nedojde, je...
číst víceKonverzní poměr
Označuje údaj, kolik návštěvníků webových stránek splnilo náš účel (nákup produktu, vyplnění dotazníku, zhlédnutí videa, apod.) Tento údaj můžeme sledovat pomocí Google Analytics. V případě nízkého konverzního poměru je potřeba udělat změny v online marketingu (přepracovat marketingovou strategii) nebo upravit webové stránky (komplikované, nepřehledné) Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba...
číst více