Title Image

Blog

SEO mýty

SEO mýty: co Google při optimalizaci nehodnotí?

  |   Blog   |   No comment

Optimalizace SEO je společně s propagací PPC nejvíce používané způsoby propagace na internetu. Search Engine Optimalization je závislé na algoritmu daného vyhledávače, přičemž většina z nich je mířena na Google. Jelikož algoritmus Google je přísně chráněn a nikdo, kdo se nepodílel na jeho vývoje neví, jak přesně funguje, tak vzniká mnoho spekulací a mýtů, jak tento algoritmus posuzuje optimalizaci SEO.

V tomto článku Vám vyvrátíme mýty, které se pojí s optimalizací SEO.

Jak dlouho vlastníte svou doménu

Často se můžeme setkat s názorem, že jak dlouho vlastníte danou doménu se odráží na hodnocení optimalizace SEO. Tohle však není faktor, který by do SEO jakýmkoliv způsobem zasahoval. Zejména když vezmeme v potaz, že za doménu si platíte. Pokud to spojíme s delší dobou, kterou stránka existuje, tak jediné co může SEO ovlivňovat, je více propracovaná celá jejich strategie co se optimalizace týče. Nikde není řečeno, že stránka, která je zaregistrována na doménu, dejme tomu jeden rok, si bude vést hůře, než stránka, která je na stejné doméně pět let. Pokud by tenhle fakt byl pravdivý, tak by nikdo neměnil svou doménu, i když by už nemusela být pro danou stránku aktuální, jenom proto, aby měl lepší umístění na SERPu (Search Engine Result Page).

Ve zkratce řečeno, pokud chcete změnit svou doménu z jakéhokoliv důvodu, tak to optimalizaci SEO nijak neovlivní.

Pogo-sticking

Pogo-sticking je pojem, který je úzce spojen s bounce rate. Bounce rate označuje poměr návštěvníků Vašeho webu, kteří se na něj proklikli a cca do 3 vteřin z něj zase odešli. To se stává v případech, kdy se stránka nenačítá, nepůsobí důvěryhodně a nebo se pouze překlikli. Pogo-sticking je založen na podobném principu, kdy se návštěvním Vaší stránky do cca 2 vteřin vrátí zpátky na hlavní stránku vyhledávání.

I když pogo-sticking bývá často označováno jako parametr, který se má držet v co nejnižších číslech, aby Vám nesnižoval kvalitu Vaši optimalizace. Tak se Google vyjádřil že se nejedná o faktor, který by hrál nějakou roli při SEO.

SEO mýty

Čím více slov, tím lépe

Další mýtus, který se šíří po internetu ohledně optimalizace SEO je, že čím více textu a kontentu na stránce, tím lépe. Pokud by tento faktor byl pravdivý, tak by dostával do velmi nevýhodné pozice všechny nové webové stránky, které se mají šanci vyrovnat stránkám, které existují už deset let, co se množství textu týče. Je samozřejmostí, že nějaký text na stránce by měl být, ale vše je to spojeno s analytikou klíčových slov.

Když si tento aspekt ukážeme v praxi, tak stránka, které má blog, na kterém jsou stovky článků a zobrazuje se na SERPu výše než stránka, která má deset článků na blogu, tak to nemá nic společného s množstvím textu. V tomto případě se jedná o lépe cílená klíčová slova a celkově lepší optimalizace celé stránka. Zde opravdu neplatí tvrzení čím více, tím lépe.

Každá věta musí obsahovat klíčové slovo

Mnoho lidí už naštěstí ví, že používat příliš mnoho klíčových slov není úplně na místě, tak se stále najde několik jedinců, kteří si myslí, že musí používat klíčové slovo nebo frázi, skoro v každé větě. Nejen že tahle strategie k ničemu nevede, ale také je nelegální. Roboti, kteří prohledávají veškeré webové stránky vyhodnocují množství použití klíčových slov, a pokud jich záměrně používate mnoho a píšete jej všude, tak budete od Googlu penalizováni nemalou částkou.

Je mnohem rozumnější používat klíčové slovo přirozeně. Nejen že se vyhnete finanční penalizaci, ale také bude text mnohem více čitelný pro samotného čtenáře. Proto používejte adekvátní množství klíčových slov, které nebudou v rozporu ani s Googlem, ale ani se čtenářem.

Věříme, že Vám tento článek pomohl v rozhodování, proč využít služby grafika při tvorbě loga. Pokud potřebujete vytvořit nové logo, tak se na nás neváhejte obrátit!

Pokud byste měli zájem o tvorbu webu v šablonovém řešení nebo o vytvoření webu na míru nebo tvorbu e-shopu na míru, KONTAKTUJTE NÁS. Jsme vám k dispozici online, na telefonu i v našich kancelářích v centru Zlína.

Weby tvoříme v těchto městech:

GRAFIKA ZLÍN|GRAFIKA PRAHA|GRAFIKA BRNO|GRAFIKA OSTRAVA |GRAFIKA OLOMOUC

Zabýváme se kategoriemi:

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK NA MÍRU|TVORBA ŠABLONOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK|TVORBA MICROSITES|TVORBA E-SHOPŮ NA MÍRU

Žádný komentář

Přidat komentář