Title Image

CRM

CRM (Customer Relationship Management)

 

Potřebujete program, který vám umožní jednodušší třídění a zpracovávání informací o vašich klientech? Pak jste na správné adrese. Systém CRM neboli řízení vztahu se zákazníky vám zajistí kompletní, a především detailní přehled o vašich zákaznících. V kartě zákazníka najdete veškeré důležité informace, můžete si libovolně přidávat potřebná pole, připnout důležité zákazníky na hlavní stránku, abyste je měli neustále na očích, nebo můžete sledovat aktuální požadavky vašich stálých klientů. Zjistíte, jaké produkty nebo služby využívají a za co vám nejvíce platí. Mimo jiné budete mít usnadněnou práci s dohledáváním faktur, protože veškeré faktury najdete na jednom místě. Můžete také využít možnosti automatických e-mailů, což vám může ušetřit mnoho cenného času. Jednoduše vám systém CRM nabízí kompletní přehled o vašich klientech – přehledně a na jednom místě. Ovládání není složité a velmi rychle se v systému naučíte orientovat. Navíc si můžete systém následně upravit tak, aby co nejvíce vyhovoval vašim potřebám a požadavkům. Systém je kompatibilní i pro mobilní telefony, takže se můžete kdykoliv připojit i mimo vaši kancelář.

 

 

Hlavní funkce CRM systému:

 

  • Správa zákazníků – V přehledné kartě zákazníka můžete uchovávat nejdůležitější informace, nebo si zaznamenávat soukromé poznámky o svých klientech.
  • Průběh práce – Nabídněte svým zákazníkům možnost sledovat průběh jejich objednávky a dejte jim nabídku k předběžnému schválení.
  • Faktury – Na jednom místě můžete generovat faktury, získáte přehled, zda-li byla faktura uhrazena, nebo je-li po lhůtě splatnosti.
  • Příjmy a výdaje – Sledujte své příjmy a výdaje. Díky tomu můžete následně odhadnout svůj měsíční příjem.
  • Nahrávání souborů – Do systému CRM lze také nahrávat soubory, které můžete následně přiřadit k zákazníkům a úlohám.
  • Online platby – Platby můžete přijímat prostřednictvím zabezpečených online služeb, jako jsou PayPal, Google Checkout a další
  • Seznam úkolů – Na hlavní stránce vidíte přehled všech nadcházejících úloh, faktur, úkolů a nově nahraných souborů.
  • Automatické emaily – Chcete vašim klientům zasílat pravidelné zprávy a novinky? Tahle funkce vám ušetří spoustu času
  • Registrace zákazníků – Vaši zákazníci se mohou jednoduše zaregistrovat pomocí formuláře, který umístíte na váš web.
  • Internacionalizace – Systém podporuje celou řadu jazyků, přičemž různí zaměstnanci mohou mít nastavené různé jazyky uživatelského rozhraní.
  • Vlastní pole – V systému, šablonách i emailech můžete přidávat libovolná pole, například pro zaznamenání narozenin zákazníka, apod.
  • Fine Grain Permission – Můžete zabezpečit váš systém a určit uživatelům a zákazníkům přístup pouze k vybraným funkcím.
  • Obnovitelné úlohy a faktury – Sledujte opakující se úlohy a faktury, upravujte je a plánujte období automatické obnovy.
  • Přihlášení zákazníků – Zákazníci se mohou přihlásit, aby mohli prohlížet své informace a provádět omezené akce. 
  • Přihlášení zaměstnanců – Můžete sledovat historii přihlášení vašich zaměstnanců, lze využít například pro kontrolu docházky.
  • Rychlé připnutí – V případě, že máte mnoho zákazníků, můžete si ty nejdůležitější připnou pomocí záložky do hlavní nabídky pro rychlejší přístup.
  • Editor motivů – Nastavte si barvy a rozvržení systému dle libosti.
  • Editor šablon – Využít můžete oblíbený WYSIWYG editor, emailové šablony i šablony faktur.
  • Nejčastěji kladené dotazy – Svým zákazníkům můžete před odesláním dotazu ušetřit čas tím, že jim zobrazíte seznam často kladených otázek, neboli „FAQ“.
  • Správa relací – systém vám zobrazí aktivní uživatelské relace, což je jedna z bezpečnostních funkcí v případě, že se zapomenete odhlásit na jiném počítači.
  • Šifrovaná pole – pomocí standardní technologie RSA/AES můžete šifrovat a dešifrovat citlivá data.
  • Časovač úloh – Díky časovači můžete sledovat, kolik času strávíte nad určitým úkolem.
  • Automatické předplatné – Vytvořte předplatné a přiřaďte jej k jednotlivým zákazníkům. Systém automaticky vygeneruje fakturu a emailem ji zákazníkovi odešle.
  • Kalendář – Systém obsahuje také základní kalendář.
  • Vlastní databáze – Můžete si vytvořit vlastní databázové formuláře bez znalosti programování.
  • Hlídání splatností – Systém zašle zákazníkovi automatický email po splatnosti faktury.
  • Emailová podpora – Import pošty přes POP3/IMAP. Nastavení automatických odpovědí. Přiřazení ticketů k jednotlivým zaměstnancům. 

 

Výhody našeho CRM:

 

  • Zobrazení na mobilních zařízeních – Systém je zcela kompatibilní a responzivní pro mobilní zařízení.
  • Snadná instalace – Instalační program je velice jednoduchý, nemusíte se obávat, že byste měli s instalací nějaké problémy.
  • Vlastní hosting – Hostujte tento systém na svém vlastním serveru nebo na veřejných serverech pro hostování webových stránek.
  • PHP s otevřeným zdrojovým kódem – Kód lze změnit podle Vašich představ, nejedná se o nic složitého ani komplikovaného.
  • Bezplatné aktualizace – Veškeré aktualizace jsou zdarma, nemusíte se bát, že budete muset platit za každý update systému.

Jak postupujeme při výběru CRM systému?
Steps
1
Steps
2
Steps
3
Steps
4

I. Analýza požadavků

Společně si projdeme Vaše představy, ujasníte nám, co byste od systému očekávali a my Vám nabídneme nejlepší řešení.

II. Přehled funkcí

Rádi Vám poskytneme detailní seznam funkcí, které můžete od našeho CRM systému očekávat.

III. Vyzkoušení

V případě zájmu si můžete nezávazně vyzkoušet demo verzi programu, abyste lépe zjistili, jak bude systém CRM vyhovovat Vašim potřebám.

IV. Dodání

Pokud Vás systém CRM osloví, a my věříme, že ano, domluvíme se na prodeji či pronájmu.

Pronájem našeho CRM systému

Je jedna z možností, kterou pro vás máme k dispozici. Nezáleží na tom, proč je pro vás výhodnější si CRM systém pronajmout. Pokud tato varianta splňuje vaše potřeby a očekávání, velmi rádi vám ji poskytneme. Získáte tak plnohodnotnou verzi CRM systému, kterou budete využívat za společně domluvených podmínek. Samozřejmostí je prvotní vyjasnění vašich potřeb a očekávání. Pokud je budeme moci naplnit, nebude nic bránit pronájmu CRM systému.

Na to, abyste mohli CRM efektivně využít, nemusíte být společností s milionovými obraty. Je to systém, který je užitečný pro většinu společností. Pokud chcete lépe porozumět svým klientům, umět analyzovat jejich potřeby a zefektivnit procesy ve vaší společnosti, pak s CRM nemůžete udělat chybu. Získáte tak pomocníka nejen v péči o klienty, ale využijete ho i v účetnictví nebo třeba marketingu.

Přehled poskytovaných služeb
Informace o zákaznících na jednom místě.
60%
Aktuální stav závazků a pohledávek
90%
Faktury, upomínky a další doklady
100%
Přehledné plánování termínů
75%

CRM systém na míru

 

Systém CRM neboli řízení vztahu se zákazníky Vám zajistí kompletní, a především detailní přehled o vašich zákaznících. Pokud máte vlastní představu o fungování CRM systému, jsme připraveni ji realizovat. Nejprve si společně vyjasníme vaše potřeby a plány. Na základě těch se potom pustíme do jejich řešení. Nás tým je tvořen profesionály ve svém oboru, takže jsme na individuální přání našich klientů zvyklí. Vyjdeme vám vstříc v maximální možné míře.
Můžete si libovolně zvolit a nastavit potřebná pole. Můžete využít možnosti, jako jsou automatické e-maily, správa faktur, přehled příjmů a výdajů a mnoho dalších. Jednoduše vám systém CRM nabízí kompletní přehled o vašich klientech – přehledně a na jednom místě. Ovládání není složité a velmi rychle se v systému naučíte orientovat. Navíc si můžete systém následně upravit tak, aby co nejvíce vyhovoval vašim potřebám a požadavkům. Systém je kompatibilní i pro mobilní telefony, takže se můžete kdykoliv připojit i mimo vaši kancelář.

 

Hlavní funkce CRM systému:

 

  • Správa zákazníků – V přehledné kartě zákazníka můžete uchovávat nejdůležitější informace, nebo si zaznamenávat soukromé poznámky o svých klientech.
  • Průběh práce – Nabídněte svým zákazníkům možnost sledovat průběh jeho objednávky a dejte mu nabídku k předběžnému schválení.
  • Faktury – Na jednom místě můžete generovat faktury, získáte přehled, zda-li byla faktura uhrazena, nebo je po lhůtě splatnosti.
  • Příjmy a výdaje – Sledujte své příjmy a výdaje. Díky tomu můžete následně odhadnout svůj měsíční příjem.
  • Nahrávání souborů – V systému CRM lze také nahrávat soubory, které můžete následně přiřadit k zákazníkům a úlohám.
  • Online platby – Platby můžete přijímat prostřednictvím zabezpečených online služeb, jako jsou PayPal, Google Checkout a další
  • Seznam úkolů – Na hlavní stránce vidíte přehled všech nadcházejících úloh, faktur, úkolů a nově nahraných souborů.
  • Automatické emaily – Chcete Vašim klientům zasílat pravidelné zprávy a novinky? Tahle funkce Vám ušetří spoustu času
  • Registrace zákazníků – Zákaznící se mohou jednoduše zaregistrovat pomocí formuláře, který umístite na Váš web.
  • Internacionalizace – Systém podporuje celou řadu jazyků, přičemž různí zaměstnanci mohou mít nastavené různé jazyky uživatelského rozhraní.
  • Vlastní pole – V systému, šablonách i emailech můžete přidávat libovolná pole, například pro zaznamenání narozenin zákazníka, apod.
  • Fine Grain Permission – Můžete zabezpečit Váš systém a určit uživatelům a zákazníkům přístup pouze k vybraným funkcím.
  • Obnovitelné úlohy a faktury – Sledujte opakující se úlohy a faktury, upravujte je a naplánujte období automatické obnovy.
  • Přihlášení zákazníků – Zákazníci se mohou přihlásit, aby mohli prohlížet své informace a provádět omezené akce. 
  • Přihlášení zaměstnanců – Můžete sledovat historii přihlášení Vašich zaměstnanců, lze využít například pro kontrolu docházky.
  • Rychlé připnutí – V případě, že máte mnoho zákazníků, můžete si ty nejdůležitější připnou pomocí záložky do hlavní nabídky pro rychlejší přístup.
  • Editor motivů – Nastavte si barvy a rozvržení systému dle libosti.
  • Editor šablon – Využít můžete oblíbený WYSIWYG editor, emailové šablony i šablony faktur.
  • Nejčastěji kladené dotazy – Svým zákazníkům můžete před odesláním dotazu ušetřit čas tím, že jim zobrazíte seznam často kladených otázek, neboli „FAQ“.
  • Správa relací – systém Vám zobrazí aktivní uživatelské relace, což je jedna z bezpečnostních funkcí v případě, že se zapomenete odhlásit na jiném počítači.
  • Šifrovaná pole – pomocí standardní technologie RSA/AES můžete šifrovat a dešifrovat citlivá data.
  • Časovač úloh – Díky časovači můžete sledovat, kolik času strávíte nad určitým úkolem.
  • Automatické předplatné – Vytvořte předplatné a přiřaďte jej k jednotlivým zákazníkům. Systém automaticky vygeneruje fakturu a emailem ji zákazníkovi odešle.
  • Kalendář – Systém obsahuje také základní kalendář.
  • Vlastní databáze – Můžete si vytvořit vlastní databázové formuláře bez znalosti programování.
  • Hlídání splatností – Systém zašle zákazníkovi automatický email po splatnosti faktury.
  • Emailová podpora – Import pošty přes POP3/IMAP. Nastavení automatických odpovědí. Přiřazení ticketů k jednotlivým zaměstnancům. 

Jak postupujeme při výběru CRM systému?
Steps
1
Steps
2
Steps
3
Steps
4

I. Analýza požadavků

Společně si projdeme Vaše představy, ujasníte nám, co byste od systému očekávali a my Vám nabídneme nejlepší řešení.

II. Přehled funkcí

Rádi Vám poskytneme detailní seznam funkcí, které můžete od našeho CRM systému očekávat.

III. Vyzkoušení

V případě zájmu si můžete nezávazně vyzkoušet demo verzi programu, abyste lépe zjistili, jak bude systém CRM vyhovovat Vašim potřebám.

IV. Dodání

Pokud Vás systém CRM osloví, a my věříme, že ano, domluvíme se na prodeji či pronájmu.

CRM systém na míru

Pokud máte vlastní představu o fungování CRM systému, jsme připraveni ji realizovat. Nejprve si společně vyjasníme vaše potřeby a plány. Na základě těch se potom pustíme do jejich řešení. Nás tým je tvořen profesionály ve svém oboru, takže jsme na individuální přání našich klientů zvyklí. Vyjdeme vám vstříc v maximální možné míře.

Přehled poskytovaných služeb
Informace o zákaznících na jednom místě.
60%
Aktuální stav závazků a pohledávek
90%
Faktury, upomínky a další doklady
100%
Přehledné plánování termínů
75%

Kontakty

Veškeré kontakty jsou k dispozici přehledně a na jednom místě.

Evidence objednávek

Všechny objednávky pod kontrolou, větší výkon, minimum chyb.

Plánování úkolů

Snadná organizace a plánování úkolů včetně jejich následné kontroly.

Automatické e-maily

Profesionální forma komunikace, která šetří váš čas.

Newslettery

Pravidelně zasílané informace registrovaným odběratelům.

Statistiky

Komplexní data, která vám zodpoví důležité otázky.

  • Shutterstock
  • WordPress
  • Prestashop
  • woocommerce
  • Joomla
  • Magento
  • Sklik
  • Google ads
  • Google