Title Image

Off-page faktory

Off-page faktory

 

jsou to faktory, které dokáží znatelně ovlivnit hodnocení stránky vyhledávači, i když nejsou přímo umístěny na stránce. Jedná se o vnější vlivy působící na danou stránku. Mezi nejdůležitější off-page faktory se řadí tzv. zpětné odkazy (hypertextové odkazy, které míří z jiný stránek), jejich množství a síla, texty těchto odkazů, případně text odkazující stránky, stáří odkazu a důvěryhodnost odkazujícího webu. Off-page faktory značně zlepšují vyhledávací pozici stránky ve vyhledávačích. Vzhledem k tomu, že je nelze tak snadno ovlivnit, mívají stejnou, ne-li vyšší hodnotu než on-page faktory. Jedná se především o kvalitní zpětné odkazy. Kvalita zpětných odkazů se určuje na základě textu odkazu.

Mezi off-page faktory patří i interní prolinkování v rámci celého webu.

 

 

Off-page obsahují:

 

  • Základní analýza (zpětných odkazů a jejich kvality)
  • Analýza dle klíčových slov (seznam klíčových slov, odhad vyhledávanosti)
  • Návrh zpětných odkazů a zvolení strategie – na stránce a mimo stránku
  • Registrace do katalogů a profesních webů
  • Psaní článků
  • Komunikace na sociálních sítích

Jaký je postup při optimalizaci webových stránek?
Steps
1
Steps
2
Steps
3
Steps
4

I. Audit webové stránky

Abychom stanovili správný postup vedoucí k efektivní optimalizaci, provedeme audit webových stránek. Ten prověřuje strukturu webu, obsah, používání HTML značek a mnoho dalšího.

II. Analýza klíčových slov

Následovat bude analýza klíčových slov a frází bez které bychom nemohli pracovat dál. Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem SEO.

III. Optimalizace webu

Ověříme si současné pozice stránek ve vyhledávačích, zanalyzujeme četnost a rozmístění klíčových slov a jejich obsahu. Provedeme celkovou vnitřní optimalizaci a nezapomeneme ani na zpětné odkazy.

IV. SEO správa

Samozřejmostí bude pravidelná optimalizační péče po dosažení požadovaných pozic. Její součástí je kontrola statistik webových stránek i sledování důležitých faktorů k udržení funkčního SEO.

SEO a optimalizace webových stránek

Abychom dosáhli co nejlepších výsledků při optimalizaci webových stránek, snažíme se vždy zajistit komplexnost této služby a poskytnout maximum informací. Před samotnou realizací uděláme SEO konzultaci, zjistíme Vaši představu. Provedeme SEO analýzu, na jejímž základě navrhneme komplexnější úpravy webu a další strategii, která má za cíl zvýšit jeho návštěvnost a lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Prostřednictvím moderních webových trendů, marketingových nástrojů a našich zkušeností zjistíme případné nedostatky, které je třeba odstranit. Analýzou klíčových slov najdeme slova nebo fráze, které budou fungovat právě pro vaši oblast podnikání a zajistí vám tak nejvyšší možné pozice ve vyhledávačích. Další fází je samotná práce na webových stránkách v podobě programování a opravy On-page faktorů a následně Off-page faktorů. Na závěr každé optimalizace nebo její fáze zpracujeme srozumitelné vyhodnocení a reporting. Jelikož je SEO dlouhodobě vyvíjená činnost o kterou je třeba pečovat, tak i doporučíme a zajistíme dlouhodobou správu vašich webových stránek.

Přehled poskytovaných služeb
Klíčová slova
60%
Linkbuilding
90%
Reklama
100%
Vývoj webových aplikací
75%

Analýza klíčových slov

Služba přinášející skutečné a měřitelné výsledky.

Budování obsahu

Kvalitní obsah je přínosem pro klienty potažmo pro společnost.

Získávání zpětných odkazů

S kvalitními zpětnými odkazy návštěvnost reálně poroste.

Monitoring webu

Minimalizuje riziko nezaregistrovaného výpadku, zajišťuje aktuální informace.

Optimalizace struktury

Slouží k přehlednému, logickému a zároveň jednoduchému uspořádání stránek.

Sledování trendů vyhledávání

Chytrý způsob jak zaujmout a přilákat více potenciálních klientů.

  • Shutterstock
  • WordPress
  • Prestashop
  • woocommerce
  • Joomla
  • Magento
  • Sklik
  • Google ads
  • Google